یک سلاح مخفی برای افزایش سرعت سایت به همراه قیمت افزایش سرعت سایت

Wiki Article

نصب کردن بیش از حد پلاگین‌ها نه تنها باعث افت سرعت بارگذاری یک سایت می‌شود، بلکه از لحاظ امنیتی نیز خطرساز خواهد بود. همچنین بیشترین اختلالات یک سایت به خاطر نصب این‌گونه پلاگین‌ها است.

هاست و دامنه ای را خریداری کنید که از نظر فنی و زیرساختی مناسب باشد.

البته باید گفت اگرچه سرعت اینترنت اپراتورها و سرویس‌دهنده‌های ایرانی طی سال های اخیر افزایش قابل توجهی داشته است، اما باز هم سرعت میانگین اینترنت ایران از حد استاندارد جهانی بسیار پائین‌تر است.

محبوب ترین ابزار تست سرعت سایت ابزار جی تی متریکس میباشد که در بین

بعد از سیستم مدیریت محتوای جوملا محبوب‌ترین سیستم در دنیای وب می

هستند. کند شدن سایت وردپرسی می تواند دلایل مختلفی داشته باشد به خصوص اگر یک

این برنامه دارای طیف متنوعی از ابزارها و افکت‌های رایگان و پولی است که می‌تواند ویدیوهای شما را به سطح بالاتری برساند و هیچ‌کس حتی حدس نمی‌زند که آن را روی تلفن خود ویرایش کرده اید .

این مقاله تلاش کردیم آموزش افزایش سرعت سایت وردپرسی را با ارائه راهکارهای کاربردی که در طی زمان به تجربه آن را کسب کردیم را ارائه دهیم. در این مقاله به سوالاتی همچون بهترین افزونه افزایش سرعت سایت وردپرس کدام است ؟ و چطور سرعت سایت وردپرسی را افزایش دهیم به صورت جامع و کامل پاسخ داده ایم و تعدادی از بهترین افزونه افزایش سرعت سایت وردپرس را معرفی نموده ایم.

اول اینکه مهمترین بخش های سایت خود را در اولین نگاه به کاربران نشان می دهید. دوماً شما با این کار دسته بندی های منظم تری از بخش های سایت ایجاد کرده و در نتیجه سرعت بارگذاری هر بخش را افزایش می دهید.

مدرس و طراح سایت فاطمه ساده مدیر سایت ساده دیزاینر

و تمامی موارد بهینه سازی سرعت سایت برای افزایش ورودی گوگل

باشد. فولاد در سال ۲۰۰۳ عرضه شد و امکانات مختلفی را به کاربران ارائه داد که

وبمسترهایی که می خواهند به تازگی یک سایت برای خود راه اندازی کنند.

استفاده از هاست‌های اشتراکی شاید هزینه کمتری داشته باشد، اما یقیناً در آینده و زمانی که بازدیدهای شما زیاد شود برای شما دردسر ساز خواهد شد. افزایش سرعت لود سایت وردپرس

Report this wiki page